loading...
٠• تفريح و سرگرمي در آلاچيق 4 •٠
آخرین ارسال های انجمن
Majid بازدید : 207 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

* مهران رجبی عنوان کرد: من رای می دهم...چرا که اگر در انتخابات شرکت نکنم پس حق اظهارنظر در هیچ مسئله ای را نخواهم داشت.

 

* نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون گفت: انتخاب یک اتفاق است و زندگی ما را مجموع این اتفاقات شکل می دهد. من رای می دهم چون می خواهم در کشورم اتفاق خوبی بیافتد.این یک وظیفه ی اجتماعی است.

 

* بهنوش بختیاری عنوان کرد: اگر ایرانی هستم. اگر در این آب و خاک زندگی می کنم. اگر عاشق ایران هستم. اگر قلبم برای کشورم و مردم کشورم می تپد پس بخاطر سربلندی ایران... سرزمینم ...جانم...عزت و آبرویم...رای می دهم.

 

* وزیر کشور از تشکیل ستاد امنیت انتخابات در شورای امنیت کشور خبر داد.

 ادامه مطلب...

* اکبر عبدی هنرمند سینما و تلویزیون گفت: همه ما نسبت به آینده کشورمان یک تکلیفی داریم و نمی توانیم به سرنوشت آن بی تفاوت باشیم پس باید سعی کنیم از میان کاندیداهای خوب ریاست جمهوری خوبترین را برای آباد کردن کشور انتخاب کنیم.

 

* رئیس‌جمهور درخصوص عدم احراز صلاحیت کاندیدای مورد حمایتش از سوی شورای نگهبان گفت: ما به لطف خداوند امیدواریم.

 

00 : 13 //

 

* روزنامه گاردین نوشت: «جلیلی کسی است که تز دکترایش در خصوص "سیاست خارجی پیامبر اسلام" بوده است و در تعامل با غرب با رویکرد مقاومتی، نمایندگان غربی را شگفت زده کرد.»

 

* باقری لنکرانی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با تاکید بر اینکه همه شواهد دال بر تایید صلاحیتم بود اما با حضور قطعی آقای جلیلی دیگر نیازی به حضور من نبود، گفت: برای انصراف برداشتم این بود که همدلی نیروهای گفتمان انقلاب بر آقای جلیلی بیشتر است.

 

* احمد توکلی نماینده مردم تهران،گفت: نامزدها با صراحت باید بگویند با کدام رویکرد و کارکرد دولت های سازندگی، اصلاحات و احمدی نژاد موافق و با کدامشان مخالفند تا معلوم شود در صورت صدارت با مردم و کشور چه می کنند.

 

* مسئول کارگروه هنری ستاد علی‌اکبر ولایتی از اتمام ساخت فیلم تبلیغاتی ولایتی خبر داد و گفت: اولین فیلم تبلیغاتی علی‌اکبر ولایتی ۱۴ خرداد ماه ساعت ۲۰:۳۰ پخش خواهد شد.

 

* سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان درباره تعیین نامزد جبهه متبوعش در انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهارداشت: جبهه اصلاح طلبان نظر نهایی خود را در جلسه فوق العاده هفته آینده اعلام خواهد کرد.

 

* رهبر انقلاب در دیدار نمایندگان مجلس فرمودند: همه باید تلاش کنند ‌این انتخابات پرشور و با حضور عمومی مردم انجام بگیرد؛ این حضور موجب مصونیت، اقتدار و امنیت کشور و از بین رفتن تهدید دشمنان می‌شود.

 

00 : 12 //

 

* دفتر رییس‌جمهور با صدور اطلاعیه‌ای تاکید کرد: جانبداری احتمالی برخی مقامات مسئول در بدنه دولت از کاندیداهای انتخابات با احمدی‌نژاد بی ارتباط است.

 

* اعضای جبهه حماسه سازان انقلاب اسلامی امروز با حداد عادل دیدار می‌کنند.

 

00 : 11 //

 

* محمدرضا عارف در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه برخی‌ها حجاب همسرتان را مقارن اسلام آمریکایی می‌دانند اظهارداشت: حجابی که در اسلام آمده مشخص است و همسر من با همین حجاب در پاریس در خدمت امام بوده است و من چون علاقه به چادر داشتم از امام در این باره سوال پرسیدم که ایشان هم این مسئله را تأکید کردند.

 

* محمد باقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بر اساس قرعه‌کشی قرار بود که برای تشریح برنامه‌های خود در برنامه گفت‌و‌گوی 60 دقیقه ای رادیو ورزش حضور پیدا کند، اما بنا بر اعلام رادیو ورزش، این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری برای ضبط برنامه به استودیو رادیو ورزش نرفته است.

* یک منبع نزدیک به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ادعای حمایت ایشان از یک کاندیدای خاص در انتخابات ریاست جمهوری را تکذیب کرد.

  * جلیلی در پاسخ به این سوال که آیا شما مشخصا نامزد دولت و جبهه پایداری هستید؟، عنوان کرد: صد‌درصد نامزد دولت و جبهه پایداری نیستیم.

 

00 : 10 //

 

  دبیرخانه جنبش عدم تعهد با صدور اطلاعیه‌ای تاکید کرد: خبر تایید صلاحیت شدن مشایی 48 ساعت قبل از انتخابات کذب محض است.

 

* عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: علی اکبر ولایتی گزینه نهایی این جبهه در انتخابات ریاست جمهوری شد.

 

* رسانه ملی امشب میزبان محمدباقر قالیباف در برنامه با دوربین شبکه اول سیما (ساعت 20)، محمدرضا عارف در گفتگوی ویژه خبری (ساعت 22:45 از شبکه دوم سیما) و علی‌اکبر ولایتی در شبکه جام جم (ساعت 23:30) خواهد بود.

 

* عضو هیات مدیره شرکت مخابرات استان تهران از تقاضای خرید 4 هزار شماره تلفن موقت از سوی ستادهای انتخاباتی، وزارت کشور، فرمانداریها و استانداری در ایام انتخابات خبر داد و گفت: این شماره ها براساس تقاضای صورت گرفته تنها در این ایام فعال است و تاریخ دایر شدن و قطع شدن آن مشخص خواهد بود.

 

* سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: رهبرمعظم انقلاب در خصوص عدم دخالت سپاه و بسیج در انتخابات به صورت شفاهی تذکراتی دادند که ما هم گوش به فرمان ولایت هستیم.

 

00 : 9 //

 

* مجری گفتگوی ویژه خبری در مورد 20 ثانیه اضافی لحاظ شده برای آقای روحانی گفت: گفت‌وگوی ویژه خبری بر اساس مصوبه ستاد تبلیغات 45 دقیقه زمان دارد، راس ساعت هم باید قطع شود، ما هم دقیق سر همان زمان خداحافظی کردیم ولی چون ایشان احساس کرد که یک مطلبش مانده، شروع به صحبت کرد. (و کلید را نشان داد) این مدت زمان در حدود 20 ثانیه بود و  نمی‌خواستیم این شائبه پیش بیاید که صحبت‌هایشان ناتمام مانده است.

 

* دهقان عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه گفت: حسن روحانی در تمامی نظر سنجی های میدانی و اینترنتی یک از 2 گزینه اصلی رقابت انتخابات ریاست جمهوری است واقعیت این است مزاج جامعه طی 8 سال گذشته تغییر کرده و این انتخابات با انتخابات سال 1384 تفاوت اساسی دارد.

 

* قالیباف در برنامه شب گذشته گفتگوی ویژه خبری گفت: ما از امام خود یاد گرفتیم که حرف مرد یکی نیست و حرف مرد دو تا است یعنی هر کسی فکر نکند که رئیس دولت است، هر‌چه می‌گوید راست است. حتما رئیس دولت هم اشتباه می‌کند اما باید بفهمد زمانی که اشتباه کرد و به خرد جمعی مراجعه کرد، حرف خود را پس بگیرد و اصلاح و عذرخواهی کند.

 

* جلیلی کاندیدای ریاست جمهوری در اجتماع شب گذشته مردم قم با بیان اینکه دشمنان باید بدانند نه تنها حقوق هسته‌ای بلکه هیچ حقی از ملت ایران در اختیار و مورد تصمیم‌گیری آنها نباید باشد عنوان داشت: در این شرایط باید موقعیت خود را به درستی بشناسیم و بدانیم که در نقطه اقتدار قرار داریم و یک نمونه جدید مبتنی بر تمدن اسلامی توسط ایران ایجاد شده است.

 

* سردار اسماعیل احمدی‌مقدم با بیان اینکه در هر صندو‌ق چهار نفر مامور حضور خواهند داشت، اظهار کرد: این تعداد تأمین امنیت 67 هزار صندوق اخذ رای را بر‌عهده دارند.

 

00 : 8 //

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عکس _ترول_ بازي و نرم افزار موبايل _ كلیپ _ sms _ آموزش _ مطالب زیبا و خواندنی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چند سالي داري.... ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 430
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 111
  • باردید دیروز : 110
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 364
  • بازدید ماه : 364
  • بازدید سال : 18,523
  • بازدید کلی : 329,516