loading...
٠• تفريح و سرگرمي در آلاچيق 4 •٠
آخرین ارسال های انجمن
Majid بازدید : 385 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)
از اوایل ماه سپتامبر، خبرگزاری های مختلف خبر از آمدن ورژن جدید گینس در این ماه را وعده می دادند.این انتظار زیاد طول نکشید و سرانجام مجموعه ای جدیدی از رکوردهای گینس نیز به ثبت رسید، منتهی این رکوردها منتسب به سال 2013 هستند.کسب رکوردهای گینس، همان انگیزه ای است که باعث می شود تا فرد، برای بدست آوردن این امتیاز، ماه ها و سالها زحمت بکشد.

البته گاهی نیز به طور اتفاقی و یا ژنتیکی و یا حتی بر حسب علاقه موجب می شود تا شما نامتان را در گینس ثبت کنید.این مجموعه رکوردها در هر سال به نام افراد ثبت شده و تا کس دیگری پیدا نشود و جایگزین آن نباشد، همچنان به نام همان افراد قبلی خواهد ماند.

از اوایل ماه سپتامبر، خبرگزاری های مختلف خبر از آمدن ورژن جدید گینس در این ماه را وعده می دادند.این انتظار زیاد طول نکشید و سرانجام مجموعه ای جدیدی از رکوردهای گینس نیز به ثبت رسید، منتهی این رکوردها منتسب به سال 2013 هستند.

با هم برخی از این رکوردها را می بینیم:

عکس های جنجالی از ورژن جدید رکوردهای گینس

این زن ژاپنی مجموعه ای زیبا از عروسکهای کیتی دارد .تعداد این عروسکهای مختلف به 4.519 عدد می رسد که همین موجب ثبت نام این زن خانه دار چینی در کتاب ثبت رکورد گینس 2013 شده است.

عکس های جنجالی از ورژن جدید رکوردهای گینس

جوهانا کواس، پیرزن 86 ساله ای است که اکنون در آلمان زندگی می کند و ملقب به پیرترین ژمیناستیک کار جهان است.او از سن 50 سالگی این حرفه را دنبال کرده و اولین مسابقه اش در سن 56 سالگی برگزار شده است

عکس های جنجالی از ورژن جدید رکوردهای گینس

بزرگترین ساز درام دنیا در آمریکا توسط فردی آمریکایی تبار به نام مارک تمپراتو ساخته شده است.این درام از 340 قطعه ساخته شده است

عکس های جنجالی از ورژن جدید رکوردهای گینس

اوکلاهما، نام بلندقدترین الاغ دنیاست که  155.45 سانتی متر قد دارد

عکس های جنجالی از ورژن جدید رکوردهای گینس

بزرگترین دوچرخه سواری دنیا به وزن 750 کیلوگرم توسط جوانی به نام ون دن بوش در هلند ساخته شده است.

 

Majid بازدید : 241 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

چندی پیش در منطقه فینیکس واقع در آریزونا در کشور آمریکا، کشاورزی بنام دیوید هادسون به ماده ی سفید رنگی که در سرتاسر زمینهای زراعی اش گسترده بود مشکوک شد و مقداری از آنرا به آزمایشگاههای معتبر سپرد تا به او بگویند که این ماده سفید رنگ متشکل از چه مواد اولیه ای است. اما در عین ناباوری، پاسخ آزمایشگاه این بود:You Have Pure Nothing یعنی شما یک ماده ای دردست دارید که خالصاً هیچ چیز مشخصی که در جدول عناصر تعریف شده باشد در آن به چشم نمی خورد!

 

اما پس از چندی یک آزمایشگاه روسی به روش آزمایش آمریکاییها شک کرد و روش جدیدی را برای آنالیز این ماده ی عجیب پیش رو گذاشت که صحیح تر بود و بلاخره پرده ی جادویی کنار رفت و عنصر تشکیل دهنده رخ نمود.

این ماده شکل دیگری از اتم های طلا بود که بصورت یک نانو رشته (رشته ای از الکترونها که از پی هم قرار می گیرند و شکل یک تسبیح نخ شده را دارد) در آمده بود. نام علمی آن ORME یا OR MUS مخفف Orbit ally Rearranged Monotonic Element می باشد.

آزمایشات بعدی، اما، حیرت آورتر بودند. برای وزن کردن آن، یک پیمانه ی خالی را ابتدا وزن کردند و سپس مقدار مشخصی از این گرد سفید رنگ را درون پیمانه ریخته مجدداً وزن کردند و در عین ناباوری در تمام این توزینها، همواره وزن پیمانه+وزن گرد سفید رنگ از وزن پیمانه ی خالی “کمتر” بود!

آزمایشی که چندین بار تکرار شد و همواره یک پاسخ را ارائه می داد. گویی که 40 درصد از جرم این ماده در جهان ما و 60 درصد دیگر آن در جهانی موازی با جهان ما سیر می کند.

نکته ی مهم زمانی به چشم آمد که محققان، پیمانه ی لبریز از ماده سفید رنگ را حرارت دادند و مشاهده کردند کهدر حرارت بسیار بالا وزن پیمانه به سمت صفر گرم سوق پیدا کرد. یعنی “با حرارت دادن به این ماده، می توان جاذبه را دفع نمود”.

ناسا با بهره گیری از این ترکیب جدید طلای بسیار ناب (The Pure Gold) توانست ماده ی جدیدی اختراع کند با نام آیروژل (AeroGel) که به خودی خود از هوا سبک تر است و فرم خالص آن می تواند در هوا شناور باشد و همچنین با حرارت دادن به آیروژل، این ماده می تواند وزنهایی بیش از وزن خود را نیز در هوا معلق نگاه دارد. ناسا از این ژل در تحقیقات گسترده ای بهره می برد. (در ویکیپدیا جستجو کنیدAeroGel )

اما چندی پیش، در “صحرای سینا” (علاقه مندان به آثار سیچین توجه فرمایند) معبدی متعلق به راهبان مصر باستان کشف شد که درون آن آکنده بود از پودری سفید رنگ!

منبع : دراگ سازان

آزمایش این ماده نشان داد که شباهت زیادی بین این پودر تازه کشف شده با نانو رشته ی طلا وجود دارد. مصریان باستان به این ماده “مفکات” می گفتند و راز تهیه آن در دست راهبان مقدس بوده است.

ترکیب مفکات با حرارت می توانسته بی وزنی را بهمراه آورد و شاید راز چگونگی ساخته شدن اهرام عظیم مصر در همینجا نهفته باشد.

به این نکته توجه کنید: نام تمام اشکال هندسی (چه به فارسی و چه به لاتین) مستقیما به شکل هندسی آنها اشاره می کند. مثلاً دایره از دوار بودن می گوید، مثلث از سه ضلعی بودن. اما در این بین نامی که برای شکل هندسی “هرم” در نظر گرفته شده یک استثنای عجیب است.

هرم در لاتین Pyramid ترجمه شده که از ترکیب دو کلمه ی Pyro بمعنی “آتش” و Amid بمعنی “گرفته شده” تشکیل شده است. بنابراین Pyramid یعنی Fire Begotten یا از آتش گرفته شده!!! حتی اسم عربی “هرم” نیز از ریشه هرم بمعنی حرارت و داغی گرفته شده و اشاره ای به شکل هندسی آن ندارد.

می توان خصوصیات پودر سفید طلا را به اینگونه بر شمرد:

1- خاصیت ضد جاذبه در حرارت های بالا

2- خاصیت ابر رسانایی در حرارت بالا

3- اتصال کوانتومی به دیگر جهانهای موازی Quantum Entanglement

4- عدم مشابهت با ساختار عناصر جدول مندلیف

5- درصورت برهم خوردن ساختار رشته ای، با نوری بسیار درخشان منفجر می شود

6- بدلیل ساختار اتمی تک رشته ای، امکان تبدیل این ماده به مواد دیگر وجود دارد

7- درصورت مصرف خوراکی، افزایش کارآیی مغز انسان را در دو نیمه چپ و راست بدنبال دارد

8- در صورت مصرف خوراکی، افزایش طول عمر DNA که متعاقباً طول عمر انسان را بدنبال دارد.

 

 

 

Majid بازدید : 324 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز، سایت العربیه (Al Arabiya) شنبه 26 فروردین (April 14) گزارش داد: «صنعتگران چینی پس از پیشی گرفتن در ساخت انواع اسباب بازی، این بار برای کسب درآمد بیشتر و شاید برای جلوگیری از زاد و ولد و افزایش جمعیت خود، گوی سبقت را در تولید "زن مصنوعی" از دیگر کشورها ربودند.» زنى که چینی ها ساخته اند می تواند هر کارى را براى صاحب خود انجام دهد. به گفته صنعتگران چینی، زن مصنوعی جدید بر عروسک های مشابه پیشین این امتیاز را دارد که "تا 99% شبیه زن های معمولی است. بر اساس این گزارش، در ساخت اعضای بدن این زن مصنوعی از ماده سیلیکون که قابلیت ارتجاعی دارد، استفاده شده است.
مدیر شرکت چینی تولید کننده ى این محصول می گوید: «ساختار و جزئیات جسم این زن مصنوعی جدید از روی کامپیوتر طراحی شده، و بین آن و یک زن عادی، به ویژه در تاریکی قابل تمایز نیست.» با این حال محصول جدید چین آن گونه که در مجله "سیدتی" چاپ امارات منعکس شده است، موافقان و مخالفان تندى دارد. در گزارش منتشر شده در این مجله ى زنانه، نظر 100 نفر از مخالفان و موافقان ساخت زن مصنوعی آمده است. اغلب مصاحبه شوندگان، بویژه زنان بر مخالفت با خرید آن تاکید کرده اند.

گروهی از این افراد تنها مخالف قیمت بالای خرید آن بوده اند و (7000 دلار) را زیاد مى دانند. یک متخصص بهداشت روانی نیز با ابراز نگرانی از ورود چنین تولیدی به بازار، از کشورهای اسلامی و عربی خواست به مشکلات جوانان رسیدگی کنند، در غیر این صورت این کشورها شاهد پدیده ای به نام زن مصنوعی خواهند بود. اما یکی از زنان در مقام دفاع از حقوق زنان به صراحت خطاب به مردان گفته است: «خوشحال نباشید همین شرکت چینی گفته است بزودی محصول "مرد مصنوعی" را نیز به بازار ارائه خواهد کرد.» شایان ذکر است که مدتهاست زنگ های هشدار برای بشریت به صدا درآمده است و کارشناسان و دلسوزان نسبت به سرانجام وضعیت اخلاقی و معنوی و حتی مادی انسان اعلام خطر کرده اند.
این خبر نیز مهر تاییدی بر این روند نامیمون است. روندی که سرانجامی جز نابودی کانون گرم خانواده و روابط آرام بخش عاطفی و جنسی میان زن و شوهر نخواهد داشت.

Majid بازدید : 249 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)


یک گروهبان ارتشآمریکا که در جنگ عراق خدمتکرده است، با کشتن 2 هزار و 746 نفر، رکورد کشتار توسط یک نفر را در تاریخ آمریکا شکسته است!

"دیلارد جانسون" نظامي آمریکایی به خاطر خوش خدمتی در ماموریت های ارتش این کشور در عراق تا کنون 37 مدال دریافت کرده است......

بقيه در ادامه مطلب...

 

 

Majid بازدید : 835 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (2)

 

 

پس از انتشار خبر حمله سلفی ها و وهابیون افراطی به مرقد مطهر “حجر بن عدی” و ربودن پیکر مطهر یاور امیرالمومنین (ع) ،

 

تصویری در شبکه خبری الغوطه الشرقیه که وابسته به معارضین سوری است منتشر گردید که ادعا شده است این تصویر متعلق به پیکر مبارک “حجر بن عدی” ، از صحابه رسول خدا(ص) و امیرالمومنین(ع) می باشد.

 

منبع:webgardi.isatice.com


Majid بازدید : 772 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

این اتفاق زمانی رخ داد که این خانم در قطار نشسته بود و متوجه شد یک موش بزرگ وارد شلوارش شده است ، او در حالی که فریاد میزد مجبور شد مقابل چشم افراد حاضر در واگن قطار شلوارش را در بیاورد....

Majid بازدید : 321 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

آیا تا به حال حس کرده اید که فرزند پسرتان با فرزند دخترتان فرق دارند؟ آیا حس کرده اید ، دختران آمریکایی که زنان آینده اند بیشتر از پسران ( مردان آینده ) اجتماعی هستند؟ آیا متوجه شده اید میلیونها مرد جوان آمریکائی رفتاری مثل زامبی ها دارند و کلاً پلکان اخلاقیات و رفتارهای انسانی را سر و ته طی می کنند؟

بله این ها هیچکدام اتفاقی نیست. محققان دو دامی را که نابودکننده نسل آینده مردان آمریکائی هستند را همیشه گوشزد می کنند. یکی از این دو تله ، بازی های رایانه ای است و دیگری مرگ اخلاقیات....

Majid بازدید : 179 جمعه 10 خرداد 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

 

 

گوگل به کسانی که بتونن هکش کنن جایزه میده. جایزش هم 20000 دلار است . همزمان واسه کسانی که از طریق (SQL Injection) حمله میکنن 10000 دلار بیشتر جایزه میده. این کار گوگل برای یافتن اشکالات سیستم های این کمپانی است و برطرف کردنشون در اسرع وقت با این کارشو از هکرها جلو می افتند و...

تا به حال از این طریق  گوگل توانسته است بیشتر از 700 اشکال سیستمش و برطرف کنه و تا کنون 60000 دلار به کسایی دادن که تونستن هکشون کنن پس برین تو کار هک که خیلی نون و آب داره.

منبع: www.zoomlink.ir

Majid بازدید : 100 جمعه 10 خرداد 1392 نظرات (0)

خانم معلم رزمی‌کار آخرین طعمه مزاحمان دختران دانش‌آموز بود که به آنها درس عبرت‌آموزی داد.

چندی پیش دختری دبیرستانی با مادرش پای در کلانتری گذاشتند و «سیمین» از ماجرای زورگویی و اخاذی 2 پسر جوان در مسیر مدرسه‌اش خبر داد. این دختر به ماموران گفت: اوایل دی‌ماه «محسن» و «امیر» با موتور به تعقیب من پرداختند تا اینکه در یکی از کوچه‌ها جلوی راهم را گرفتند و قصد مزاحمت داشتند اما من بی‌تفاوت و با قدم‌های تند خودم را نجات دادم اما آنها دست‌بردار نبودند و هر روز سراغ من می‌آمدند تا اینکه امیر گوشی موبایلم را از دستم قاپید و بعد از گرفتن شماره تلفنش گوشی را به من پس داد و از آن زمان با من اس‌ام‌اس بازی می‌کرد و من که هیچ علاقه‌ای به وی نداشتم بعضی اوقات جواب پیام‌هایش را می‌دادم تا مزاحم نشود.

بقيه در ادامه مطلب

Majid بازدید : 571 پنجشنبه 09 خرداد 1392 نظرات (0)

یکی از پزشکان فرماندهی مرکزی ارتش اسرائیل به انجام اعمال ناشایست و تجاوز به تعدادی از سربازان زن متهم شده است.

بنا بر این گزارش، پلیس نظامی اسرائیل تحقیقات در این مورد را از سه ماه قبل و پس از دریافت شکایات از سوی چند سرباز زن، آغاز کرده است. در حال حاضر پلیس نظامی نتایج یافته‌های خود را به دادستان نظامی ارائه کرده تا در صورت نیاز این فرد رسما متهم شود.

وزارت جنگ رژیم‌صهیونیستی اعلام کرده است که این پزشک یک فردا غیرنظامی است که در استخدام ارتش است.

وکیل این پزشک تاکنون تمام اتهامات مطرح‌شده را رد کرده و گفته است که این صحبت‌های نسبتی با واقعیت ندارد.

پیش از این هم گزارش‌هایی منتشر شده بود مبنی بر اینکه میزان تجاوز جنسی در ارتش اسرائیل در یک سال گذشته ۸۰درصد افزایش یافته است.

آمارهای رسمی ارتش رژیم‌صهیونیستی نشان می‌دهد که تعداد پرونده‌های جدید آزار و اذیت جنسی در ارتش اسرائیل، در سال ۲۰۱۱ به ۱۴۴ مورد رسیده، در حالی که در سال ۲۰۰۷ تعداد پرونده‌های مربوط به آزار و اذیت جنسی، ۹۴ مورد بوده است. همچنین تعداد شکایات دریافتی نیز از ۳۱۸ مورد سال ۲۰۰۷ به ۵۸۳ مورد در سال ۲۰۱۱ رسیده است.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
عکس _ترول_ بازي و نرم افزار موبايل _ كلیپ _ sms _ آموزش _ مطالب زیبا و خواندنی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چند سالي داري.... ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 430
  • کل نظرات : 61
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 24
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 159
  • بازدید ماه : 2,892
  • بازدید سال : 13,779
  • بازدید کلی : 324,772